Na co si dát pozor při výběru virtuálního sídla?
U virtuálního sídla je velice důležité kdo nemovitost zkutečně vlastní. Problém může nastat pokud nemovitost nevlastní přímo provozovatel virtuálního sídla, ale třetí osoba. V takovém případě je možné, že klient ztratí nárok na sídlo firmy v nemovitosti z důvodu prodej nemovitosti jinému subjektu.
Souhlas s umístěním virtuálního sídla musí být ověřeně podepsaný majitelem nemovitosti nebo zmocněnec s plnou mocí.
Většina poskytovatelů nabízí smlouvy na dobu určitou od jednoho roku více. Najdou se ale i tací, kteří smlouvy uzavírají na dobu neurčitou. Výpovědní lhůta není stanovena, podmínkou však je, že při ukončení spolupráce již na naší adrese nemá daná společnost zapsané sídlo. Po ukončení smlouvy s poskytovatelem virtuálního sídla začíná celý kolotoč papírování znovu. Je znovu potřeba provést změnu v obchodním rejstříku a dalších místech.
Cena virtuální kanceláře se odvíjí od lokality, stavu nemovitosti i servisu v ní poskytovaném. Při výběru virtuálního sídla je potřeba ohlížet se na technické zázemí poskytovatele tak, aby byly splněny nejen zákonné povinnosti s touto problematikou související.
Pro naše virtuální kanceláře poskytujeme tyto služby:
- poskytnutí sídla společnosti
- poskytnutí korespondenční adresy
- příjem pošty a kurýrních zásilek
- podání informace emailem nebo sms o došlé poště a případných návštěvách s nepřetržitým přehledem přes www rozhraní
- úschova pošty pro pozdější vyzvednutí klientem nebo jím určenou osobou (podle přání klienta)
- přeposílání listovních zásilek 1× týdně (podle přání klienta)