Podvojné účetnictví
Zažádat o nezávaznou nabídkuNa co se nejvíce ptáte?Podvojné účetnictví je nejčastěji používaný způsob vedení účetnictví. Ne všichni mají povinnost ze zákona vést podvojné účetnictví. Vést podvojné účetnictví mohou jednotky, které se k tomu sami rozhodnou.
- kompletní zpracování a vedení účetnictví
- vedení a zpracování závazků a pohledávek klienta, pravidelné zasílání přehledů závazků a pohledávek dle aktuální potřeby
- vedení evidence drobného a dlouhodobého majetku, vedení evidence skladu a skladové hospodářství
- zpracování daňového přiznání k dani z příjmu, k DPH, k silniční dani aj.
- příprava a zasílání platebních příkazů či platebních vzorů a jiných formulářů
- vyúčtování cestovních náhrad a služebních cest
- zpracování vnitřních směrnic a internách postupů účtování
- sestavení účetní uzávěrky
- zakládání Rozvahy a Výkazu zisků a ztrát klienta do příslušné Sbírky listin vedené rejstříkovým soudem (zákonná povinnost)
Samozřejmou doprovodnou službou našim klientům je poskytování pravidelných informací o stavu jejich účetnictví, tj. stavu jejich saldokonto, propočet daňové povinnosti, upozornění na rizikové položky na účtech v účtové osnově apod. Dále našim klientům asistujeme při faktických inventurách zboží či pokladní hotovosti či při kontrolách ze strany správních orgánů.