Kontaktujte nás

Podvojné účetnictví

Zažádat o nezávaznou nabídkuNa co se nejvíce ptáte?


Podvojné účetnictví je nejčastěji používaný způsob vedení účetnictví. Ne všichni mají povinnost ze zákona vést podvojné účetnictví. Vést podvojné účetnictví mohou jednotky, které se k tomu sami rozhodnou.

  1. kompletní zpracování a vedení účetnictví
  2. vedení a zpracování závazků a pohledávek klienta, pravidelné zasílání přehledů závazků a pohledávek dle aktuální potřeby
  3. vedení evidence drobného a dlouhodobého majetku, vedení evidence skladu a skladové hospodářství
  4. zpracování daňového přiznání k dani z příjmu, k DPH, k silniční dani aj.
  5. příprava a zasílání platebních příkazů či platebních vzorů a jiných formulářů
  6. vyúčtování cestovních náhrad a služebních cest
  7. zpracování vnitřních směrnic a internách postupů účtování
  8. sestavení účetní uzávěrky
  9. zakládání Rozvahy a Výkazu zisků a ztrát klienta do příslušné Sbírky listin vedené rejstříkovým soudem (zákonná povinnost)

Samozřejmou doprovodnou službou našim klientům je poskytování pravidelných informací o stavu jejich účetnictví, tj. stavu jejich saldokonto, propočet daňové povinnosti, upozornění na rizikové položky na účtech v účtové osnově apod. Dále našim klientům asistujeme při faktických inventurách zboží či pokladní hotovosti či při kontrolách ze strany správních orgánů.

Často kladené dotazy

Zeptejte seNenašli jste zde, co jste hledali?
Kdo má povinnost vézt podvojné účetnictví?
  • podnikatel za předcházející rok přesáhl obrat ve výši 25 milionů korun
  • podnikatel je zapsán v obchodním rejstříku. Od zahájení své činnosti je povinen vést podvojné účetnictví
  • vést podvojné účetnictví nám stanovuje zvláštní právní předpis
Poptávkový formulář