Virtuální kancelář, poskytnutí sídla firmy
Stěhujete svou firmu z maloměsta, zakládáte novou společnost, přemýšlíte o úsporách a zvažujete, kam umístit sídlo firmy? Pro podnikatele, kteří si z různých důvodů nemohou nebo nechtějí pronajmout administrativní kancelář, poskytujeme tzv. sídlo v Praze a virtuální kancelář. Společnost BUSINESS CENTRUM s.r.o. poskytuje svým klientům služby v oblasti poskytování:
- sídla firem
- doručovací adresy
- virtuální kanceláře
Zařídíme sídlo společnosti a pomůžeme Vám i s založením společnosti nebo nabízíme Vám hotovou ready-made společnost, zápis změn do obchodního rejstříku nebo i mnoho dalších služeb (vedení účetnictví, správa firem, administrativní servis, atd).
Nabídka virtuálních kanceláří v Praze
PRAHA 1 Rybná | 750,- Kč/měsíc |
PRAHA 2 Na Kozačce | 390,- Kč/měsíc (při koupi ready-made společnosti od nás na první rok) |
750,- Kč/měsíc (pro ostatní firmy) | |
PRAHA 3 Řehořova | 390,- Kč/měsíc (při koupi ready-made společnosti od nás na první rok) |
750,- Kč/měsíc (pro ostatní firmy) | |
PRAHA 5 Kurzova | 390,- Kč/měsíc (při koupi ready-made společnosti od nás na první rok) |
750,- Kč/měsíc (pro ostatní firmy) | |
PRAHA 6 Španielova | 390,- Kč/měsíc (při koupi ready-made společnosti od nás na první rok) |
750,- Kč/měsíc (pro ostatní firmy) | |
PRAHA 9 Ocelkova | 390,- Kč/měsíc (při koupi ready-made společnosti od nás na první rok) |
750,- Kč/měsíc (pro ostatní firmy) | |
PRAHA 10 Kolovratská | 390,- Kč/měsíc (při koupi ready-made společnosti od nás na první rok) |
750,- Kč/měsíc (pro ostatní firmy) |
Důvěryhodná tvář je pro business rozhodující
Sami jistě víte, jak je pro jakékoli podnikání důležitá důvěra a na kolik záleží na prvním dojmu. Sídlo firmy v Praze Vám zajistí opravdu prestižní a solidní tvář. Svěřte se do našich zkušených rukou a získejte prestižní sídlo firmy v Praze, které Vám zajisti maximální respekt u Vašich zákazníků i obchodních partnerů. Vyberte si sami, kde by měla Vaše virtuální kancelář sídlit, a zajistěte si tak první a nejdůležitější krok k dobrému jménu Vaší společnosti. Získejte kromě prestižního sídla firmy také podporu základního provozu. Důvěřujte profesionálům a získejte virtuální kancelář právě nyní! Sídlo firmy v Praze dodá Vaší firmě prestiž nejen ve výběrových řízeních, ale i ve všech prezentačních materiálech. Zákazníci dávají přednost větším firmám a na důvěryhodnosti výrazně přidává sídlo ve větším městě. Umístění sídla firmy je otázka prestiže. Klientův zájem o spolupráci s Vaší firmou tak může vzrůst poté, kdy uvidí adresu sídla v prestižní lokalitě v hlavním městě a ne v malém městečku. Vzhledem k faktu, že je Praha hlavním městem, je pro volbu umístění sídla naprosto vhodná. Vaše firma se bude jevit pro Vaše obchodní partnery mnohem více seriozně a lukrativní.
Virtuální kancelář je legální
Virtuální kancelář je legální alternativou klasické kanceláře, která ale funguje bez Vaší přítomnosti a razantně Vám snižuje náklady z pronájmu nebytového prostoru. Změňte adresu sídla firmy do Prahy. Nemusíte se stěhovat, nemusíte zařizovat veškeré úkony, které by byly nutné pro přestěhování celého umístění vaší firmy. Přestěhujte pouze sídlo společnosti. Provozovna může zůstat i mimo Prahu.
Výhody umístění sídla firmy v Praze
- V Praze bude sídlo firmy působit prestižněji – lepší image pro Vaši firmu na Vašich vizitkách.
- Již nikdy nemusíte měnit sídlo firmy při stěhování. Jíž nikdy nemusíte zařizovat změny na úřadech.
- Ušetřete peníze za koupi/pronájem, zařízení a provoz kanceláře a podnikejte klidně z domova, bez starosti o svůj majetek a soukromí.
- V Praze lze počítat s menší lidskou závistí – využijte anonymitu velkoměsta.
- Vyhněte se častým kontrolám finančního úřadu.
- V Praze je mnohonásobně větší možnost a předpoklad uzavření obchodů a potencionálních zákazníků.
- V Praze lze očekávat menší administrativní zátěž a s tím spojené menší problémy a menši náklady.
- Neplýtvejte energií na formality, provoz a agendu a soustřeďte se na své podnikání . My Vám zajistíme vše potřebné. Můžete také využít administrativní správu firmy.
- Úspora peněz – neplatíte pronájem za kancelář, mzdy, vybavení, vytápění, vodu, elektřinu, pojištěni apod ( ušetříte ročně deseti tisíce ).
- Budete disponovat reprezentativní pražskou adresou
- Zajistíme vám kompletní administrativní servis, za příznivý měsíční poplatek – ušetříte deseti tisíce ročně .
- Neplatíte kauci ani vstupní poplatky ( před pronájmem kanceláře cca 30 m2 zaplatíte jako kaucí 2x měsíční nájem ve výši 20 000 Kč a za služby realitní kanceláře 1x měsíční nájem ve výši 10 000 Kč, a nájem pronajímateli za první měsíc ve výší 10 000 Kč. Celkem 40 000 Kč).
- Virtuální kancelář a sídlo firmy od společnosti BUSINESS CENTRUM s.r.o. – reálná optimalizace nakladu Vaší firmy na podnikaní ve výší desítek tisíc ročně.
Poskytneme Vám sídlo firmy, obchodní adresu v Praze a další doplňkové služby, od administrativních služeb počínaje až po individuální poptávky konče. Dovolte si „pronájem prestižních prostor“ v Praze. Nestěhujte svůj nábytek, přestěhujte pouze své sídlo. Sídlo firmy v Prazebude na Vašich vizitkách jistě působit prestižně.
Doklady nutné pro uzavření objednávky:
- Pro služby Poskytnutí sídla firmy zakladatelská listina společnosti nebo aktuální výpis společnosti z obchodního rejstříku jeden doklad totožnosti statutárního orgánu společnosti, společníka / akcionáře společnosti nebo zástupce na základě plné moci jednajícího za společnost.
- Pro službu Poskytnutí poštovní adresy jeden doklad totožnosti objednatele uzavírajícího objednávku
- Úhrada první platby za služby v hotovosti při uzavření objednávky předem na základě zálohové faktury
VIRTUÁLNÍ KANCELÁŘ
Provoz společnosti často obnáší složitou administrativní činnost, jako je evidence korespondence, telefonické spojení s klientelou a samozřejmě kancelářské prostory. Ne každá firma však má v rozpočtu dostatek financí, aby si mohla dopřát kvalitní kancelářské služby a platit administrativní pracovníky. Jedná se zejména o společnosti, které začínají se svou činností nebo ne potřebuji kancelář. Tyto služby virtuální kanceláře jsou určeny také pro nové, dynamické společnosti, jež se nechtějí vázat na jednu lokalitu a nestíhají si vést vlastní kancelář, kterou však pro chod své firmy potřebují. Řešením je virtuální kancelář. V takových případech je výhodné využít služby virtuální kanceláře, které obnášejí poskytování sídel společnosti a zajišťování kompletních administrativních služeb včetně kontaktu s úřady a klienty.
Outsourcing administrativních činností prostřednictvím virtuální kanceláře Virtuální kancelář zajistí příjem a odesílání korespondence, telefonické služby a zakládání doručených dokumentů do PC, provoz internetových stránek, díky nimž mohou společnosti dostat úplně jiný rozměr, jelikož prezentace na Internetu v dnešní době přináší větší počet klientů. Služby osobní asistentky na telefonu S pronájmem sídla společnosti a využíváním virtuální kanceláře také souvisí zřízení osobní telefonní linky, o kterou se starají vyškolení pracovníci. Tím odpadají situace, při kterých kvůli vysoké pracovní vytíženosti podnikatelé nestíhají kontaktovat své klienty a že zmeškají důležitý pracovní telefonát nebo korespondenci.
Krátkodobý pronájem jednací místnosti V rámci služeb poskytnutí sídla a virtuální kanceláře nabízíme našim klientům využít i pronájmu prostor jednacích místností pro vyřizování obchodních schůzek, prezentací, školení nebo setkání s úřady v kanceláři Marie Cibulkové 19, Praha 4.
Získáte přístup k systému, pomocí kterého si můžete on-line nastavit:
Archivace dokumentů Určitě znáte pocit beznaděje při hledání staršího dopisu, ze kterého potřebujete nějaký údaj. S námi ušetříte čas i energii – v rámci poskytovaných služby virtuální kancelář všechnu přijatou korespondenci mimo možné dosílky můžeme naskenovat, a všechny dopisy najdete v našem webovém rozhraní. Dosílka pošty Kromě přebírání pošty doručené do sídla firmy, oznámení o přijaté poště a možném naskenování a zpřístupnění v našem rozhraní nabízíme též doslání pošty na libovolnou adresu v ČR i zahraničí.
Poskytnutí obchodní a poštovní adresy Poskytnutí adresy pro zveřejnění, příjem poštovních a kurýrních zásilek, upozornění na příchozí poštu emailem. Příjem pošty do 50 ks/měsíc Ušetřete si starosti s obepisováním zákazníků a dodavatelů kvůli změně fakturační adresy při stěhování sídla Vaší firmy, např. do větších kanceláří, nákladné a administrativně náročné úpravy v obchodním rejstříku a spoustu dalších nepříjemností. S našimi službami máte sídlo firmy na naší adrese a jediné místo, kde upravíte svoji adresu, je v našem systému pro přeposílání pošty. Poskytnutí sídla společnosti (sídla firmy) Poskytnutí sídla společnosti pro potřeby registrace, poskytnutí poštovní adresy, příjem poštovních a kurýrních zásilek do 50 ks/měsíc, upozornění na příchozí poštu emailem.
Poskytnutí sídla společnosti (sídla firmy) Poskytnutí sídla společnosti pro potřeby registrace, poskytnutí poštovní adresy, příjem poštovních a kurýrních zásilek do 60 ks/měsíc, upozornění na příchozí poštu emailem, příjem telefonních hovorů + zaznamenávání zpráv (do 20 hovorů/měsíc), příjem faxových zpráv do 5 stran/měsíc, pronájem denní kanceláře, konferenční místnosti nebo salonku na 2 h/měsíčně (možno i po jedné hodině) Praha 5 cena: 990,- Kč/měsíc platba: čtvrtletně předem
Základní servis
- poskytnutí sídla společnosti
- poskytnutí korespondenční adresy
- příjem pošty a kurýrních zásilek
- podání informace emailem nebo sms o došlé poště a případných návštěvách s nepřetržitým přehledem přes www rozhraní
- úschova pošty pro pozdější vyzvednutí klientem nebo jím určenou osobou (podle přání klienta)
- přeposílání listovních zásilek 1× týdně (podle přání klienta)